Címlap
  • A cég
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
  • Bejelentkezés
30,5%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők kb. egyharmadának a munkaügyi központ segítsége nélkül, önálló kereséssel sikerült újra munkát találnia.

35%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A nők 35%-a érezte igaznak munkahelyére azt, hogy munkahelyükön nyitottak az alkalmazottak újító javaslataira.

19%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkavállalási korú nők csupán 19%-a szerint fontos a kreativitás a munkahely megtartása szempontjából.

67%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkahely megtartása szempontjából legfontosabbnak tartott személyes tulajdonság a munkában álló nők szerint a megbízhatóság.

39%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A nők karrierét legjobban az segíti, ha munkahelyén több feladatkört is betöltenek. A munkavállalási korú nők 39%-a állította ezt.

13%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

Külső szervezet szervezésében a legnépszerűbbek az iskolarendszeren kívüli képzések (tanfolyam, tréning, stb.). A munkavállalói korú nők 13%-a vett ilyenen részt az elmúlt két évben.

45%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A munkaadók majdnem fele szerint nincs különbség állami és magán felsőoktatási intézményben szerzett diploma között.

22%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

Saját kezdeményezésre a munkavállalási korú nők kb. egyötöde vett részt iskolarendszeren kívüli képzésen (tanfolyam, tréning stb.).

37%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A magyarországi cég- és HR-vezetők 37%-a ütközött már abba a problémába online állásportálok igénybevételekor, hogy nem talált megfelelő jelöltet megadott határidőn belül.

13%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

Munkanélkülivé válás okán a munkavállalási korú nők 13%-a vett részt iskolarendszerű képzésen.

Média

34,4%

Köz- és non-profit szféra

52,5%

  • Hírek
  • Szolgáltatások
    • HR kutatás
    • Vélemény- és közvéleménykutatás
    • Marketing és piackutatás
  • Módszerek
    • Kvalitatív módszerek
    • Kvantitatív módszerek
  • Publikációk
  • Tanulmánytár
  • Sajtószoba
    • Sajtóakkreditáció
    • Sajtóközlemények
    • Sajtómegjelenések
  • Hasznos linkek
    • Dokumentumok
    • Szoftverek

Politikai közvéleménykutatás

Feltöltés alatt.

Címkék:
  • Szolgáltatások
  • Vélemény- és közvéleménykutatás

 

 

Adatkezelési nyilvántartási szám: 02437-0001 | Adatvédelmi nyilatkozat