A hazai mukaadók 40%-a talált már munkavállalót közösségi oldalon.
22%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
Nehezen fellelhető készségekkel rendelkezők felkutatására a magyarországi cég- és HR-vezetők 22%-a használja a közösségi portálokat.
34%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
A magyar munkaadók egyharmada adott már fel álláshirdetést közösségi oldalon.
35%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A nők 35%-a érezte igaznak munkahelyére azt, hogy munkahelyükön nyitottak az alkalmazottak újító javaslataira.
37%
A munkaerőfelvétel
A munkaadók 37%-a ellenőrzi a potenciális jelölteket a döntés előtt közösségi oldalakon.
28%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
A legnépszerűbbnek az amerikai típusú önéletrajz bizonyult, mely mellé kísérő levelet is csatolnak. Erre a megkérdezett munkaadók 28%-a adta le voksát.
59%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
Az álláshirdetések tekintetében a hagyományos újsághirdetések csupán 8%-al maradtak el az online állásportálok mögött. Internetes hirdetéseket a megkérdezettek 59%-a ad fel.
23%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A munkában álló nők többségének (23%) 1-3 hónap alatt sikerült újra munkába állnia munkaviszonyában bekövetkezett megszakítását követően.
10%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A munkában álló nők csupán 10%-a esetében szerepelt három hónapon túli megszakítás a munkaviszonyban saját elhatározás miatt. (Elbocsátás: 12%, megszűnt cég: 13%)
8%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
Csupán a munkában álló nők 8%-a gondolja, hogy a számára szükséges tudást iskolarendszerű képzésben tudná megszerezni.