Címlap
  • A cég
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
  • Bejelentkezés
14%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A hazai HR- és cégvezetők 14%-a részesíti előnyben a funcionális önéletrajzot, azaz azt, melyben az egyes elért eredmények és képességek kerülnek kihangsúlyozásra.

23%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők többségének (23%) 1-3 hónap alatt sikerült újra munkába állnia munkaviszonyában bekövetkezett megszakítását követően.

51%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A magyarországi gyakorlatban a cégek kb. fele alkalmaz valamilyen tesztet az állásinterjú során.

20%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

Legkevesebben külső szervezet szervezésében folytattak tanulmányokat az elmúlt két évben. Ez csak a munkavállalási korú nők egyötödét jellemezte.

59%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

Az álláshirdetések tekintetében a hagyományos újsághirdetések csupán 8%-al maradtak el az online állásportálok mögött. Internetes hirdetéseket a megkérdezettek 59%-a ad fel.

 

37%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A magyarországi cég- és HR-vezetők 37%-a ütközött már abba a problémába online állásportálok igénybevételekor, hogy nem talált megfelelő jelöltet megadott határidőn belül.

49%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők úgy érzik, munkahelyük legkevésbé az iskolarendszerű képzés során megszerzett elméleti ismeretek megszerzését tartja hasznosnak. (49% érezte úgy, hogy ez nem fontos munkahelye számára.)

19%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkavállalási korú nők csupán 19%-a szerint fontos a kreativitás a munkahely megtartása szempontjából.

17%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A munkaadók 17%-a számára nincs különbség az egyes önéletrajz-típusok között.

11%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A nyelvtudást csupán kb. minden 10. nő érezte fontosnak ahhoz, hogy munkahelyét megtarthassa.

Média

34,4%

Köz- és non-profit szféra

52,5%

  • Hírek
  • Szolgáltatások
    • HR kutatás
    • Vélemény- és közvéleménykutatás
    • Marketing és piackutatás
  • Módszerek
    • Kvalitatív módszerek
    • Kvantitatív módszerek
  • Publikációk
  • Tanulmánytár
  • Sajtószoba
    • Sajtóakkreditáció
    • Sajtóközlemények
    • Sajtómegjelenések
  • Hasznos linkek
    • Dokumentumok
    • Szoftverek
Cím Témakör Frissítvesorrend változtatás Ingyenes
LifeLong Learning-kutatás 2008-1 összefoglaló HR 2010. április 21 Igen

 

 

Adatkezelési nyilvántartási szám: 02437-0001 | Adatvédelmi nyilatkozat