A magyar munkaadók egyharmada adott már fel álláshirdetést közösségi oldalon.
40%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
A megkérdezett munkaadók 40%-a más forrásból nem tájékozódik a jelentkezőkről.
65%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A magyar nők 65%-a nem folytatott tanulmányokat munkahelye szervezésében az elmúlt 2 évben.
4%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
Az újsághirdetéseken keresztül történő toborzás még mindig költségesebb az on-line hirdetéseknél – állítják a magyar HR szakemberek. 4% szerint az újsághirdetések igénybevétele a legolcsóbb toborzási technika, míg 9% szerint az online állásportáloké.
30,5%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A munkában álló nők kb. egyharmadának a munkaügyi központ segítsége nélkül, önálló kereséssel sikerült újra munkát találnia.
61%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A szakmai tulajdonságok közül a leglényegesebb a problémamegoldó készség a munkahely megtartásához – vélekednek a munkában álló nők.
61%
8%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
Csupán a munkában álló nők 8%-a gondolja, hogy a számára szükséges tudást iskolarendszerű képzésben tudná megszerezni.
17%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A munkavállalási korú nők csupán 17%-a képezte magát önképzéssel az elmúlt két évben.
67%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A munkahely megtartása szempontjából legfontosabbnak tartott személyes tulajdonság a munkában álló nők szerint a megbízhatóság.
55%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
A munkaadók több, mint fele számára a beérkezett önéletrajz nem bír túl nagy jelentősségel. Ha nincsenek benne kirívó hibák, behívják a jelentkezőt.