Címlap
  • A cég
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
  • Bejelentkezés
28%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A legkönnyebben elérhető toborzási módszernek a saját alkalmazottak ajánlásai bizonyultak. Ezzel a megkérdezettek 28%-a értett egyet.

45%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A munkaadók majdnem fele szerint nincs különbség állami és magán felsőoktatási intézményben szerzett diploma között.

9%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A munkaadók csupán 9%-a találkozott azzal a problémával, hogy az interetes álláskeresés során a megjelent jelölt más volt, mint amit a jelentkezési lapon állított.

25%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők véleménye szerint a munkahelyük által leginkább preferált képzési terület a nyelvi képzés – állította a válaszadók egynegyede.

42%

A munkaerőfelvétel

A HR szakemberek 42%-a azért használja a felvégeli folyamatban a közösségi oldalakat, mert így alacsonyabb a munkaerőkeresés költsége.

43%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

Legmegbízhatóbb toborzási módszernek a személyzeti tanácsadó igénybevételét találták a magyarországi HR szakemberek. A válaszadók 43%-a adta le e módszer mellett voksát. Igaz, ugyanez bizonyult a legdrágább eszköznek is.

37%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

Új munkaerő toborzásához egyre népszerűbb, hogy a vállalatok kitelepülnek oktatási intézmények állásbörzéjére. Érdekes, hogy a válaszadók szerint ez a 3. legolcsóbb toborzási módszer. 37% szerint ez a legolcsóbb technika.

48%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A nők 48%-a állította, hogy munkahelyük nem támogatja személyes fejlődésüket, tanulásukat.
 

77%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők 77%-a érzi úgy, hogy szüksége van képzésre 2 éven belül.

74%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A munkaadók mintegy háromnegyede támaszkodik saját alkalmazottai ajánlásaira új munkaerő felvételénél.

 

 

Köz- és non-profit szféra

52,5%

Média

34,4%

  • Hírek
  • Szolgáltatások
    • Marketing és piackutatás
    • HR kutatás
    • Vélemény- és közvéleménykutatás
  • Módszerek
    • Kvalitatív módszerek
    • Kvantitatív módszerek
  • Publikációk
  • Tanulmánytár
  • Állásajánlatok
  • Sajtószoba
    • Sajtóakkreditáció
    • Sajtóközlemények
    • Sajtómegjelenések
  • Hasznos linkek
    • Dokumentumok
    • Szoftverek

Partnereink

Szakmai partnereink

CEO Magazin

Lifelong Learning Alapítvány

 

Perfekt Power Kft.
 

 


 Együttműködő partnereink

 

Magyar Tudományos Akadémia Tudásmenedzsment Albizottság

 

Tudástőke Konferenciák

 

 

 

 

Címkék:
  • Partnerek

 

 

Adatkezelési nyilvántartási szám: 02437-0001 | Adatvédelmi nyilatkozat