Ügyfél, fogyasztói elégedettség vizsgálat, lojalitás vizsgálat

Az elégedettségi felméréseket on-line, Interneten elérhető kérdőív segítségével végezzük. Ez azt eljárás egy kvantitaiv módszer, amely során célirányos kérdésekkel térképezzük fel az ügyfelei véleményét az Önök termékeiről, szolgáltatási szintvonalukról alkotott véleményüket.

Pélául:

Külső ügyfelek esetén:

  • Mennyire elégedettek az Ön termékével, szolgáltatásával?
  • Másokkal összehasonlítva hogyan látják az Önök termékeit, szolgáltatást?
  • Melyek a termékük, szolgáltatásuk erőssége, gyengesége, és mely termékjellemzők okozzák ezeket?
  • Mely termékjellemezőkkel elégedettek és melyekkel kevésbé?
  • stb...  
Belső ügyfelek esetén:
  • Hogy érzik magukat az alkalmazottak az Önök cégénél?
  • Mi motiválja őket, vagy mi hátráltatja a munkavégzés hatékonyságát?
  • Milyennek ítélik a munkakörülményeket, a vállalati kultúrát, és hogyan növelhető elégedettségük, motivációjuk?
  • stb...  
Az alkalmazott kérdőív több fajta kérdés típus, skála segítségével méri az ügyfél véleményét az elégedettséget befolyásoló tényezőkről. Például: ár, minőség, design, használat módja, csomagolás, szállítás, eddigi gyakorlat, stb.
 
Továbbá lehetőség van olyan különleges felmérésekre is, mint termék fejlesztési elképzeléseket tesztelése, új termék várható fogadtatásának becslésére, fejlesztési javaslatokat összegyűjtésére is.