Címlap
  • A cég
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
  • Bejelentkezés
11%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A nyelvtudást csupán kb. minden 10. nő érezte fontosnak ahhoz, hogy munkahelyét megtarthassa.

15%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

Idegen nyelv tudásának fejlesztésére a munkával rendelkező nők 15%-ának van szüksége munkahelyének megtartása szempontjából – állították a megkérdezett nők.

52%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkavállalói korú nők csupán fele (52%) tartja fontosnak a szakmai felkészültséget a munkahely megtartásához.

12%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

Kb. minden nyolcadik dolgozó nő érzi úgy, hogy munkahelye támogatná továbbtanulását, hogy így magasabb végzettséget szerezzen.

3.

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A kapcsolatok játsszák a 3. legfontosabb szerepet egy állás megszerzésében a munkanélküli és/vagy nem aktív nők szerint.

2.

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkanélküli és/vagy nem aktív nők szerint a második legfontosabb szempont egy állás megszerzésénél a pályázó életkora.

49%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A multi skilling (több munkakör betöltésére alkalmas képességek) fejlesztése a legfontosabb a munkahely megtartásához a munkában álló nők szerint. A válaszadók mintegy fele adta le erre a voksát.

43%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

Legmegbízhatóbb toborzási módszernek a személyzeti tanácsadó igénybevételét találták a magyarországi HR szakemberek. A válaszadók 43%-a adta le e módszer mellett voksát. Igaz, ugyanez bizonyult a legdrágább eszköznek is.

44%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

Az állásinterjúk során egy nem fizikai állományú jelentkezőtől a többség (44%) a munkakörhöz illő ruházatot vár el. Csinos, elegáns ruházatot már ennél kevesebben (34%) várnak.

42%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A legolcsóbb toborzási módszer a munkaügyi központ szolgáltatásainak igénybevétele – állítja a válaszadók 42%-a. Ugyanakkor ez igen lassú, nehézkes és nem feltétlenül megbízható módszer – állítja a válaszadók többsége.

Köz- és non-profit szféra

52,5%

Média

34,4%

  • Hírek
  • Szolgáltatások
    • Marketing és piackutatás
    • HR kutatás
    • Vélemény- és közvéleménykutatás
  • Módszerek
    • Kvalitatív módszerek
    • Kvantitatív módszerek
  • Publikációk
  • Tanulmánytár
  • Állásajánlatok
  • Sajtószoba
    • Sajtóakkreditáció
    • Sajtóközlemények
    • Sajtómegjelenések
  • Hasznos linkek
    • Dokumentumok
    • Szoftverek

Imázs kutatás

Feltöltés alatt.

Címkék:
  • Marketing és piackutatás
  • Szolgáltatások

 

 

Adatkezelési nyilvántartási szám: 02437-0001 | Adatvédelmi nyilatkozat