Legegyszerűbb toborzási módszernek az újsághirdetések bizonyulnak – állította a megkérdezettek 40%-a.
34%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
A magyar munkaadók egyharmada adott már fel álláshirdetést közösségi oldalon.
5%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A munkahelyek szervezésében a legkevesebben iskolarendszerű képzésen vettek részt.
1.
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
Egy állás megszerzéséhez a szakmai tudás a legfontosabb a munkanélküli és/vagy nem aktív nők szerint.
19%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A munkavállalási korú nők csupán 19%-a szerint fontos a kreativitás a munkahely megtartása szempontjából.
35%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A nők 35%-a érezte igaznak munkahelyére azt, hogy munkahelyükön nyitottak az alkalmazottak újító javaslataira.
3.
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A kapcsolatok játsszák a 3. legfontosabb szerepet egy állás megszerzésében a munkanélküli és/vagy nem aktív nők szerint.
28%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A döntési képesség csupán a munkavállalói korú nők 28%-a szerint fontos a munkahely megtartása szempontjából.
42%
A munkaerőfelvétel
A HR szakemberek 42%-a azért használja a felvégeli folyamatban a közösségi oldalakat, mert így alacsonyabb a munkaerőkeresés költsége.
47%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
A munkaerőfelvétel során a legnépszerűbb interjútípus a strukturált interjú, melyet egy előre megtervezett interjúszerkezet szerint állítanak össze, s ez többnyire kérdezz-felelek stílusban zajlik.