Címlap
  • A cég
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
  • Bejelentkezés
45%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők többsége (45%) úgy gondolja, a számára szükséges tudást leginkább önképzéssel (könyvek, internet, magántanár, mentor stb.) szerezheti meg.

37%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A magyarországi cég- és HR-vezetők 37%-a ütközött már abba a problémába online állásportálok igénybevételekor, hogy nem talált megfelelő jelöltet megadott határidőn belül.

41%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

Az alapvégzettség megszerzése után iskolarendszerű képzést a legtöbb munkavállalási korú nő szakmai fejlődése okán végez.

15%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

Csupán a munkaadók 15%-a elégedett azzal az információmennyiséggel, mely a jelöltek önéletrajzából kiderül.

30,5%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők kb. egyharmadának a munkaügyi központ segítsége nélkül, önálló kereséssel sikerült újra munkát találnia.

49%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők úgy érzik, munkahelyük legkevésbé az iskolarendszerű képzés során megszerzett elméleti ismeretek megszerzését tartja hasznosnak. (49% érezte úgy, hogy ez nem fontos munkahelye számára.)

44%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A megkérdezett munkaadók közül a legtöbben (44%) kronologikus önéletrajzot preferálják, melyben a tanulmányokat és a szakmai múltat fordított idősorrendben sorolják fel.

44%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

Az állásinterjúk során egy nem fizikai állományú jelentkezőtől a többség (44%) a munkakörhöz illő ruházatot vár el. Csinos, elegáns ruházatot már ennél kevesebben (34%) várnak.

49%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A multi skilling (több munkakör betöltésére alkalmas képességek) fejlesztése a legfontosabb a munkahely megtartásához a munkában álló nők szerint. A válaszadók mintegy fele adta le erre a voksát.

51%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A magyarországi gyakorlatban a cégek kb. fele alkalmaz valamilyen tesztet az állásinterjú során.

Köz- és non-profit szféra

52,5%

Média

34,4%

  • Hírek
  • Szolgáltatások
    • HR kutatás
    • Vélemény- és közvéleménykutatás
    • Marketing és piackutatás
  • Módszerek
    • Kvalitatív módszerek
    • Kvantitatív módszerek
  • Publikációk
  • Tanulmánytár
  • Sajtószoba
    • Sajtóakkreditáció
    • Sajtóközlemények
    • Sajtómegjelenések
  • Hasznos linkek
    • Dokumentumok
    • Szoftverek

Motivációs rendszer elégedettségi felmérése

Feltöltés alatt.

Címkék:
  • HR kutatás
  • Szolgáltatások

 

 

Adatkezelési nyilvántartási szám: 02437-0001 | Adatvédelmi nyilatkozat