A legtöbb munkaadó (a megkérdezettek több, mint fele) az iwiw-et használja leginkább a munkaerőfelvétel során. A facebookot csupán fele ennyien használják (25%).
40%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
Legegyszerűbb toborzási módszernek az újsághirdetések bizonyulnak – állította a megkérdezettek 40%-a.
43%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
Legmegbízhatóbb toborzási módszernek a személyzeti tanácsadó igénybevételét találták a magyarországi HR szakemberek. A válaszadók 43%-a adta le e módszer mellett voksát. Igaz, ugyanez bizonyult a legdrágább eszköznek is.
8%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
Csupán a munkában álló nők 8%-a gondolja, hogy a számára szükséges tudást iskolarendszerű képzésben tudná megszerezni.
51%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
A dolgozó nők kb. fele érzi úgy, hogy munkahelye támogatná továbbképzését a saját szakterületén.
40%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
A hazai mukaadók 40%-a talált már munkavállalót közösségi oldalon.
20%
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
Legkevesebben külső szervezet szervezésében folytattak tanulmányokat az elmúlt két évben. Ez csak a munkavállalási korú nők egyötödét jellemezte.
43%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
A válaszadó HR- és cégvezetők 43%-a szerint nagy különbség van a kölföldi és a magyar egyetemek között.
1.
A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata
Egy állás megszerzéséhez a szakmai tudás a legfontosabb a munkanélküli és/vagy nem aktív nők szerint.
14%
A munkaerőfelvétel gyakorlata
Közösségi oldalakon egyelőre a munkaadók igen kis hányada keres új alkalmazottat.