Címlap
  • A cég
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
  • Bejelentkezés
25%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők véleménye szerint a munkahelyük által leginkább preferált képzési terület a nyelvi képzés – állította a válaszadók egynegyede.

34%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A megkérdezett munkaadók kb. egyharmada esetében fordult már elő, hogy felhívta potenciális munkavállalójának előző munkahelyét, hogy ott tájékozódjon a jelöltről.

45%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A munkában álló nők többsége (45%) úgy gondolja, a számára szükséges tudást leginkább önképzéssel (könyvek, internet, magántanár, mentor stb.) szerezheti meg.

45%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A jó stressztűrő-képesség a munkában álló nők 45%-a szerint fontos ahhoz, hogy megtarthassák munkahelyüket.

7,9

A munkaerőfelvétel gyakorlata

Az önéletrajz külalakja 10-es skálán 7,9-es fontossággal bír a munkaadók számára. (10=nagyon fontos, 1=egyáltalán nem fontos)

4%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

Az újsághirdetéseken keresztül történő toborzás még mindig költségesebb az on-line hirdetéseknél – állítják a magyar HR szakemberek. 4% szerint az újsághirdetések igénybevétele a legolcsóbb toborzási technika, míg 9% szerint az online állásportáloké.

55%

A munkaerőfelvétel gyakorlata

A munkaadók több, mint fele számára a beérkezett önéletrajz nem bír túl nagy jelentősségel. Ha nincsenek benne kirívó hibák, behívják a jelentkezőt.

25%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A legtöbben (a megkérdezett munkavállalási korú nők negyede) iskolarendszeren kívüli képzésen (tanfolyam, tréning stb.) vettek részt munkahelyük szervezésében.

37%

A munkaerőfelvétel

A munkaadók 37%-a ellenőrzi a potenciális jelölteket a döntés előtt közösségi oldalakon.

49%

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata

A multi skilling (több munkakör betöltésére alkalmas képességek) fejlesztése a legfontosabb a munkahely megtartásához a munkában álló nők szerint. A válaszadók mintegy fele adta le erre a voksát.

Köz- és non-profit szféra

52,5%

Média

34,4%

  • Hírek
  • Szolgáltatások
    • Marketing és piackutatás
    • HR kutatás
    • Vélemény- és közvéleménykutatás
  • Módszerek
    • Kvalitatív módszerek
    • Kvantitatív módszerek
  • Publikációk
  • Tanulmánytár
  • Állásajánlatok
  • Sajtószoba
    • Sajtóakkreditáció
    • Sajtóközlemények
    • Sajtómegjelenések
  • Hasznos linkek
    • Dokumentumok
    • Szoftverek

Képzési hatékonyság mérése

Feltöltés alatt.

Címkék:
  • HR kutatás
  • Szolgáltatások

 

 

Adatkezelési nyilvántartási szám: 02437-0001 | Adatvédelmi nyilatkozat