E-benchmark

Piaci döntések meghozatala előtt áll?
Pontos visszajelzéseket szeretne ügyfeleitől?
Valóban tudja, milyenek piaci pozíciói? 
Tudni szeretné, hol tart versenytársaihoz képest? 
Új terméket kíván bevezetni? 
Csökkennek az eladásai vagy csak növelni szeretné azokat?
Szeretné ismerni a vevői döntési preferenciáit, motivációt?
Tudni szeretné, hogyan hozhat még jobb döntéseket?
 

Új on-line piackutatási módszer - az e-benchmark.hu - áll rendelkezésére a megalapozott döntésekért!

 
Mi a benchmark?
Küszöbszám, olyan viszonyítási alap, amely lehetővé teszi eltérő értékek összehasonlítását vagy mérését. Stratégiai tervezésnél a számszerûsített cél, amelyet el kell érni.
 
Módszere
"A benchmarking a legjobb gyakorlatok keresése, tanulmányozása, összehasonlítása a szervezet saját gyakorlatával, és a tanulságok hasznosítása a szervezet saját gyakorlatának fejlesztésében."
 
Másképpen a benchmarking, az a folyamat, amikor a vállalat üzleti folyamatait más vezető vállalatok hasonló adataival hasonlítják és mérik össze, hogy meghatározzák, azt a legjobb gyakorlatot, amit követni érdemes.
 
A benchmark rövid történeti áttekintéséről itt olvashat.
 
Leggyakrabban alkalmazott területei:
Marketing benchmark, HR benchmark, PR benchmark, Vállalati, szervezeti benchmark, Ügyfélszolgálati benchmark, van vasúti benchmark, önkormányzati benchmark, stb. is.
 
Magyarországon a Robert C. Camp: Üzleti folyamat. Benchmarking. A legjobban bevált gyakorlatok felkutatása és meghonosítása c. könyv megjelenésétől (1998) széles körben alkalmazott módszertan.
 
Mi az e-benchmark (on-line benchmark)?
Az e-benchmark.hu internet alapú piackutatás. On-line kérdőíves rendszere a hazai kis- és közép vállalatok számára is megfizethető, elérhető megoldást kínál a piackutatás számos területén ( B2B B2C ), hiszen lényegesen költséghatékonyabb, mint a hagyományos módszerek. Ezért az on-line kutatások egyre inkább teret nyernek a hagyományos kutatási eljárásokkal szemben! Részarányuk az USA-ban 58%-ra, az Európai Unió tagországaiban 34%-ra emelkedett. Hollandiában a piackutatásoknak immáron 80%-a on-line alapú felmérés!
 
Ennek a növekedésnek főbb oka:
a költségcsökkentés,a hagyományos adatfelvételi módszerekkel folyamatosan csökken a válaszadói hajlandóság.
 
Az internethez való hozzáférés elterjedésével ezek a problémák áthidalhatók.
 
Kérjen ajánlatot e-mail-ben!
E-mail címünk: info(kukac)e-benchmark(pont)hu
Címkék: